S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Zboží Vám komfortně dopravíme domů

Dopravu zajišťujeme po

celé ČR

 

DOPRAVA KLADNO A OKOLÍ

DO 20 km

ZDARMA !!!!

 

 

 

 


 

 

TOP PRODUKTY

Naše cena 1 970 Kč
do košíku:

RYCHLÝ KONTAKT

Dailen Trade s.r.o.
Huťská 229
272 01 Kladno
tel: +420 607 970 419
napište nám
IČ: 247 95 313
info@nabytek-dailentrade.cz

Montáž nábytku

info linka +420 607 077 377 

 

 


» REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

V případě poškození obalu je nutno, aby spotřebitel výrobek neprodleně zkontroloval. Vady zjevné (mechanické poškození, roztržení látky) je třeba reklamovat ihned. Záruka se vztahuje na všechny vady výrobku, které vzniknou v důsledku vady materiálu.

Záruka se výslovně nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, mechanickým poškozením, nesprávnou montáží, manipulací a živelnou událostí, které mají příčinu v neobvyklém účelu použití.

Za mechanické poškození výrobku nese odpovědnost výrobce do doby předání zboží prodejci. Prodejce nese odpovědnost za mechanické poškození výrobku do okamžiku nakládky. Za veškeré škody vzniklé při přepravě je odpovědný přepravce. Odpovědnost za mechanické poškození výrobku nese spotřebitel od okamžiku, kdy začíná s montáží.

 

Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturovaný rozdíl u přírodních materiálů, např. u potahových látek, či dřeva a drobné odchylky v barevném tónu. Vadou zboží nejsou rozdíly rozměru u čalouněného nábytku v rámci tolerance a povolení potahové látky o 1-5%.

Veškeré reklamace je nutné neprodleně písemně oznámit Prodejci, vyfotografovat a přiložit k písemnému vyjádření. Poté bude Spotřebitel informován o dalším postupu. V případě, že dojde k dohodě o prohlídce nebo vyzvednutí zboží k opravě v bytě zákazníka, vyhrazuje si prodejce sjednání lhůty k vyřízení reklamace nad rámec zákonem stanovených 30 dnů.

Je nutné, aby spotřebitel ihned zkontroloval obsah jednotlivých balíků i přesto, že obal není poškozený. Před samotnou montáží je nutné nejprve zkontrolovat všechny části nábytku, teprve poté je možné začít s montáží. Na smontovaný nábytek se uplatnění reklamace nevztahuje.

Pokud se spotřebitel rozhodne, že montáž nábytku uskuteční až za delší dobu, je postup stejný jako ve všech jiných případech - neprodlená kontrola obsahu ihned po převzetí ještě před uskladněním zboží. Pozdější reklamace nebude uznána.

V případě, že je reklamovaná vada opravitelná a při dodržení ostatních zákonných povinností, bude vždy opravena.

Vrácení zboží z důvodu objednání špatné barvy nábytku

Pokud se Spotřebiteli stane, že si omylem objedná jinou barvu nábytku a nebo obdrží jinou barvu než zamýšlel a po rozbalení zboží vidí, že určité části nábytku mají jinou barvu než chtěl zakoupit, je nutné Prodejci tuto skutečnost neprodleně oznámit hned po rozbalení balíku a nepouštět se do montáže. Smontované zboží není možné Spotřebiteli vyměnit i tehdy, žádá-li pouze o výměnu jiné barvy dvířek, či jakékoliv jiné části nábytku. Prodejce přijímá pouze výměny typu balík za balík. Jinak si Spotřebitel musí dvířka, či jiné jednotlivé části v požadované barvě zakoupit

OWRkN