Reklamační řád
V případě poškození obalu je nutno, aby spotřebitel výrobek neprodleně zkontroloval. Vady zjevné (mechanické poškození, roztržení látky) je třeba reklamovat ihned. Záruka se vztahuje na všechny vady výrobku, které vzniknou v důsledku vady materiálu.
Záruka se výslovně nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, mechanickým poškozením, nesprávnou montáží, manipulací a živelnou událostí, které mají příčinu v neobvyklém účelu použití.
Za mechanické poškození výrobku nese odpovědnost výrobce do doby předání zboží prodejci. Prodejce nese odpovědnost za mechanické poškození výrobku do okamžiku nakládky. Za veškeré škody vzniklé při přepravě je odpovědný přepravce. Odpovědnost za mechanické poškození výrobku nese spotřebitel od okamžiku, kdy začíná s montáží.
Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturovaný rozdíl u přírodních materiálů, např. u potahových látek, či dřeva a drobné odchylky v barevném tónu. Vadou zboží nejsou rozdíly rozměru u čalouněného nábytku v rámci tolerance a povolení potahové látky o 1-5%.
Veškeré reklamace je nutné neprodleně písemně oznámit Prodejci, vyfotografovat a přiložit k písemnému vyjádření. Poté bude Spotřebitel informován o dalším postupu. V případě, že dojde k dohodě o prohlídce nebo vyzvednutí zboží k opravě v bytě zákazníka, vyhrazuje si prodejce sjednání lhůty k vyřízení reklamace nad rámec zákonem stanovených 30 dnů.
Je nutné, aby spotřebitel ihned zkontroloval obsah jednotlivých balíků i přesto, že obal není poškozený. Před samotnou montáží je nutné nejprve zkontrolovat všechny části nábytku, teprve poté je možné začít s montáží. Na smontovaný nábytek se uplatnění reklamace nevztahuje.
Pokud se spotřebitel rozhodne, že montáž nábytku uskuteční až za delší dobu, je postup stejný jako ve všech jiných případech - neprodlená kontrola obsahu ihned po převzetí ještě před uskladněním zboží. Pozdější reklamace nebude uznána.
V případě, že je reklamovaná vada opravitelná a při dodržení ostatních zákonných povinností, bude vždy opravena.
Vrácení zboží z důvodu objednání špatné barvy nábytku
Pokud se Spotřebiteli stane, že si omylem objedná jinou barvu nábytku a nebo obdrží jinou barvu než zamýšlel a po rozbalení zboží vidí, že určité části nábytku mají jinou barvu než chtěl zakoupit, je nutné Prodejci tuto skutečnost neprodleně oznámit hned po rozbalení balíku a nepouštět se do montáže. Smontované zboží není možné Spotřebiteli vyměnit i tehdy, žádá-li pouze o výměnu jiné barvy dvířek, či jakékoliv jiné části nábytku. Prodejce přijímá pouze výměny typu balík za balík. Jinak si Spotřebitel musí dvířka, či jiné jednotlivé části v požadované barvě zakoupit